Lyx...


Jaha, idag har man lyxat till det igen då... Börjar nästan bli liiiite rädd för mig själv som jag shoppar smink. Men i och för sig har jag mest shoppat kläder förut, men det senaste året har det blivit massa, massa smink ! Men det går väl inte att låta bli när man jobbar med det och hela tiden springer förbi saker man vill ha. Men denna gång var det saker som jag verkligen behöver. Är det inte typiskt att allt ska ta slut samtidigt ?! Mitt mineralsmink tog slut här om dagen, kris ! Och puder har jag varit utan i flera månader, har kört på något billigt skit som inte alls fungerar.... Så idag unnade jag mig en ny mineralfoundation från Bare minerals, det enda mineralsminket som funkar bra på mig ! Och även ett puder från Dior fick följa med hem. Har aldrig testat det förut så vi får se imorgon om det gör några underverk på party-maken när man ska ut med jobbet ! :D

Just nu sitter jag med en ansiktsmask på och ser ut som ett lik :) Men snart ska jag tvätta av den och krypa ner i soffan och se på film, lugn kväll med andra ord. Uppladdning för imorgon, träning på morgonen och party på kvällen ! Kommer bli en skön dag känner jag. Och sen att veta att man är ledig på söndag också, hääärligt !

Ha en bra kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0