Dagens makeup - orange.



Snart dags att åka iväg till jobbet då. Kör på en orange makeup idag. Orange är nog min sommarfärg ;) Älskar lite persikofärgade läppar och det kommer nog få hänga på hela sommaren.
Har sminkat Isabella (Rebeckas lillasyster) till balen. Hon ville ha en väldigt naturlig makeup, och jag fick inte till någon bra bild på sminket där, men förhoppningsvis blir det bilder sen när hon har frisyr & klänning på sig också som jag kanske kan fjäska till mig ;)

Nu ska jag göra mig i ordning för jobbet, och sen blir det stallet & frissan ikväll. Fullproppad dag helt enkelt !

Kommentarer
Postat av: isabella

hihi tack! sminket höll och jag hade en super kväll! :)

klart du kan få bilder :D

2011-06-16 @ 13:40:03
URL: http://isabellacl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0