Helgen...



Min helg har varit ganska bra faktiskt :) Bra slut på veckan då jag & Katarina åt god mat, kollade på film och sen drog iväg till Falun och kikade lite på crusingen i torsdags. Sen på fredagen kom Katarina hit och hade tagit med sig jordgubbar, vindruvor och lite annat smått & gott. Satt ute i solen och myste ett par timmar innan vi bestämde oss för en spontan utgång, trots att jag skulle vara barnvakt och trots att jag skulle jobba dagen efter. Hade lovat Linda att passa Alexander & Anton en stund på kvällen, så jag gjorde mig i ordning där eftersom barnen ändå sov och sen mötte vi upp Sandra och drog iväg till parken och satt där ett tag. Det blev en lång cykeltur ner till stan sen på natten och vi kom väl ner runt ett-tiden kanske, men vi hade roligt efter vägen i alla fall :)

Nu ska jag äta frukost och fixa lite innan jag ska iväg till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0