Dagens look - pink lips.



Idag kände jag för lite vår, sommar & sol. Men det kände inte vädret för, det snöade när jag åkte till jobbet ! Livade upp det hela med rosa läppar, vilket hade sett mycket finare ut om det varit sommar. Men vad gör man inte för lite sommarkänsla.

Inte riktigt min vecka det här. Igår spräckte jag byxorna i röven (ett tecken på att den börjar bli för stor kanske ? haha ), och när jag sen kutade runt på Kupolen för att leta på ett par nya byxor så gick skorna sönder. Utan byxor, utan skor. Men det tar inte slut där. Idag när jag skulle gå från jobbet upptäckte jag att jag tappat bilnyckeln och fick lov att ringa pappa och be han komma med extranyckel. Lagom roligt att stå ute och frysa i detta väder. Men men, det kunde varit värre ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0