This is not the time or the place for broken hearted...



Jag vet inte ens varför jag bloggar längre. Skriver inget vettigt och motivationen för temat på denna blogg (som den sakta men säkert förvandlats till) är som bortblåst. Att skriva om makeup osv känns inte längre lockande. Jag vet inte, men det känns som att det finns så mycket mer i livet som är viktigare. Jag vet inte längre vad jag gör, ibland känns det som att jag håller på att tappa mig själv och allt det som jag brinner för och står för. Jag vet inte längre vilka som är mina vänner och vilka jag kan lita på och inte. Allt är bara en enda röra. Och hela tiden så försöker jag hitta rätt väg, men det känns som att vägen kommer att vara krokig den här gången av flera orsaker. Bland annat så nöjer jag mig inte längre med det näst bästa, jag vill ha det bästa. Jag vet vad jag vill och vad jag har för mål i livet. Det svåra är bara att nå dit och att vara nöjd under vägen. Det är flera saker som jag verkligen vill göra och som jag velat göra så länge, men inte gjort något åt för att jag inte vet hur. Och vissa saker kan jag helt enkelt inte styra.
Ibland önskar jag att jag kunde se min framtid, att jag kunde se vad som kommer att hända. Det skulle göra det lättare att se vilka vägar man ska välja. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0