To do list.



För att peppa mig själv och tvinga mig själv att ta tag i saker som jag velat göra en längre tid har jag gjort en lista över saker jag vill göra. Och ska göra. Två av sakerna är avklarade inom en snar framtid, en redan imorgon för då ska jag tatuera mig. Listan kommer med all säkerhet att fyllas på med tidens gång, men man kan inte börja springa förän man lärt sig gå. En sak i taget. Och jag vet att en sak av alla dessa punkter kommer göra mig gladare och få mig att må bättre. Förhoppningsvis kunna ge mig ett större lugn inombords. Jag längtar !

Kommentarer
Postat av: A-C

Har förstått alla utam den i mitten haha :)

Kan det vara "lära mig splea gitarr/piano..?"

Eller "Lära min springa" haha, eller "lära mig hmm? sp.... spendera tid med mig själv? eller hmm spara pengar? :D

2011-05-06 @ 07:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0