Påsk i Växjö.



I torsdags när jag slutade jobbet åkte vi ner till Växjö för att hälsa på Kalle's syster med familj. Och dessa två små gullungar har charmat oss hela påsken ! ♥ De har verkligen fått två kanonfina barn och man kan ju inte låta bli att njuta av tillvaron med bus och härliga barnskratt !

På lördagen blev det lite utgång. David var inge sugen på att följa med ut på krogen så han stannade hemma och tog hand om barnen. Att gå ut i Växjö var väl ungefär som att gå ut på vilket ställe som helst, förutom Elin's alla tokigheter :) Jag höll på att skratta ihjäl mig när hon skulle ringa efter taxi och hon säger: hur lång tid tar det innan den kommer ? -10 min, en kvart. Jaha, som en pizza alltså ! :D Och sen satt hon och beklagade sig lite till taxichauffören om att det var så dyrt att åka taxi och undrade vart fan pizzan var, haha !

Tack för en trevlig helg ! Hoppas att vi ses snart igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0