tjugofjärde februari tvåtusentolv.



Idag har jag varit ledig och kutat runt på Kupolen med Lisa i flera timmar. Har nog gått igenom varenda butik tusen gånger i jakt på en väska, men utan resultat. Men en blus/skjorta (eller vad sjutton det nu heter ?) och ett halsband fick följa med hem i alla fall :)

Igår var jag till läkarn eftersom jag haft ont i magen ungefär varannan månad i 5 år nu. Sist vaknade jag mitt i natten av kramper och fick stå ut med detta i ungefär 2 veckor innan det gav med sig, så jag har fått nog helt enkelt.
Samtidigt talade vi också om att jag fryser, tappar mycket hår, är trött jämt och är allmänt svängig i humöret.
Blev prover för att kolla om jag ärvt mammas struma och om jag har någon inflammation i magen. Får svar på de flesta av proverna nästa vecka och det andra om 3 veckor ungefär. Så då får vi se vad det visar. Jag nästan hoppas på att det ska visa något så jag kan få slippa det här framöver och slippa må så som jag har gjort.

Ikväll blir det dusch, måla naglar och ladda upp lite för imorgon. Hela huset med Azra & Kim imorgon och jag jobbar ju så det blir raka vägen hem och slänga om kläder och sen dra iväg så fort som möjligt.
Nu ska jag förbereda lite tacos och sen hoppa in i duschen !
Ha en trevlig fredagskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0