Men snälla någon, vad är det för fel ?



Jag är så fruktansvärt trött på att vara trött ! Jag vaknar på morgonen och känner mig spyfärdig för att jag är så trött, trots att jag sover ungefär 8 timmar. Idag slutade jag fyra och när jag gick från bussen ser jag hur solen skiner, det är ljust ute och det är skönt. Det känns som vår. Jag borde vara glad & pigg, men i stället släpar jag mig fram för att komma hem någon gång. Jag vill bara sätta mig ner och gråta för att jag är så trött. Psyket pallar liksom inte. Humöret går som en jävla berg och dalbana och jag börjar irritera mig på att alltid vara trött och aldrig orka göra något. Jag börjar bli trött på den där känslan som kan infinna sig lite när som helst varstans, känslan som inte ens går att beskriva. Jag känner mig bara nedstämd och tom utan anledning. Nästa stund kan jag känna mig hur lycklig som helst.
Trodde förut att det var pms, men då detta pågår ungefär 24/7 varje vecka och varje månad så jag har svårt att tro att humörsvängningar och trötthet går att skylla på pms när det varar året runt och inte bara någon gång i månaden.
Tur jag har funnit några nya underbara vänner som ger mig lite energi och glädje i denna trista vardag ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0