Glädjen låg i min postlåda idag...



Det har varit en rolig och lite händelserik dag på jobbet. De flesta har väl hört att det varit rån i en guldsmedsbutik i Falan-gallerian ? Jag tackar gudarna för att det inte var i våran butik. Man blir lite rädd & paranoid, vågar knappt gå på stan med plånboken i handen som man alltid har gjort förut utan att ens tänka tanken på att någon kan komma och bara slita den ur handen på dig. Det går inte ens att jämföra med ett rån, de skulle hellre få ta min plånbok än komma in med ett gevär när jag stod i butiken. Jag hoppas att jag aldrig, aldrig, aldrig någonsin behöver få vara med om det.

Hur som helst, när jag kom hem låg det ett trevligt litet paket från Tinaglitter i brevlådan ! Som jag har väntat, och väntat, och väntat.... Nu, äntligen ! Nu ska vi börja göra smycken för brinnande livet och jag ska bli en riktig hejare på det ;)

Nu är mamma & pappa på väg hit med vår nya balkongmöbel. Snart får jag bjuda hit flickorna på balkonghäng ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0