Valborgsfirande...



Firade sista april i Karlstad med bästaste tjejerna ! Det var så härligt väder och vi satt på balkongen en stund och njöt av solen och drack en drink. Helt underbart ! Jag lyckades dessutom göra en fantastiskt god drink på baccardi, mjölk och apelsinjouice ;) Drog iväg till krogen vid 11-tiden kanske och jag kan lova att jag aldrig har sett en sån lång kö tidigare, det var helt sjukt. Som tur var så var vakten snäll och petade in oss lite fint i mitten av kön ;) Fan vilket flyt vi hade denna kväll ! Maskinen spelade och vi klämde oss fram längst fram eftersom de andra flickorna ville stå där, men jag & Azra kände oss mos så vi fajtade oss ut igen och precis när vi lyckats ta oss igenom allt dessa galet folk kom jag på att Johanna hade mitt kort så det var bara att vända. Och tro det eller ej, vi hittade på dom igen. Det kallar jag bra flyt...
Just det, Azra presenterade sig som Åsa och tydligen trodde folk på både att hon hette Åsa och att vi alla fyra var syskon och att jag och Azra (eller Åsa) var tvillingar. Haha ! Våran mamma var hippie oxå ;) Haha, ja inte ens en liten del av alla galenskaper delar vi med oss här, men riktigt roligt hade vi i alla fall ! Spelade in en reklamfilm gjorde vi oxå; "få rynkor på köpet". Haha. Vi Kicks-brudar är nog lite arbetsskadande ändå ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0