Syskonskaran.

Idag var vi hem till mamma och skulle äta, men tyvärr fick Marcus någon allergisk chock av en ballerinakaka så de fick lov att åka in till Falun. Så jag fick laga mat åt mig, Kalle och Tom. Men vi hann ge mamma sista delen av hennes present i alla fall, korten på oss syskon. Vi gav ett mindre och en förstoring, inramat såklart. Det var så svårt att bestämma vilken hon skulle få som förstoring. Det ena kortet var egentligen bara ett "flumm-kort", men det visade sig att det blev jättebra, men vi visste inte vad hon ville ha för slags kort så "flumm-kortet" när Tom & Marcus lyfter mig fick bli i a4-storlek och det andra förstorat. Fast jag tror jag gillar "flumm-kortet" mer, vi ser ju så glada ut på det :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ah men ja vill ut och kast fiska ed är ju skojjigare de:P och fotboll ja är inte så jävla bra ja heller men roligt äre iaf:D

2009-05-08 @ 10:04:48
URL: http://ninascribb.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ni är världens finaste barn! Kram

2009-05-08 @ 11:12:49
Postat av: gud vad fina ni är

2009-05-12 @ 00:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0