Cover all mix.


Igår knallade jag in på Makeup store och köpte den omtalade concealern cover all mix. Cover all mix är Makeup store's bestseller. En vanlig concealer döljer genom att täcka, Cover all mix fungerar som en neutraliserare vilket innebär att den dels täcker och samtidigt döljer genom de neutraliserande pigmenten.
Gul neutaliserar röda partier, så som finnar osv.
Orange neutraliserar blåa toner i ansiktet, som tex ringar under ögonen.
Och den beiga används för att blanda ut och ljusa upp de andra färgerna.
Kostar 265 :- på Makeup store.

Jag har bara hinnit testa den lite snabbt, men tycker att den fungerar riktigt bra. Det enda som är lite negativt är att den är ganska hård och behöver mjukas upp lite innan du applicerar den. Men Makeup store's produkter brukar vara bra. Jag har deras löspuder sen innan, och ni som är på jakt efter ett bra löspuder så säger jag bara; ta dig en titt på Makeup store, bättre löspuder och större burk får ni leta efter. Helt klart prisvärda produkter !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0