Kreativitet är terapi.



Alla som känner mig vet nog hur mycket jag älskar att vara kreativ. Det är terapi för mig. Det gör mig lugn. Att sitta där med pennan/penseln i handen och bara koncentrera sig på att få fram det slutgiltiga resultatet.
Jag tyckte det var dags för lite nya tavlor på väggen. Jag har fyra stycken, som har suttit där i evigheter nu. Dessutom tyckte jag att det var dags för lite målningar som speglar mig själv. Den här bilden kommer spegla mig själv så enormt mycket. Vi får se om det blir väggmaterial eller inte... I den här bilden ska jag även testa en helt ny metod, vad får ni veta när den är färdig.


Kommentarer
Postat av: linda

han har fortfarande öroninflamation men får kovepennin mot det. men han är så pass pigg så han är på dagis mellan 9-14 på dagarna nu.kram

2009-11-23 @ 22:37:35
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: linda

du kanske kan komma på eftermiddagen om marcus inte har svinis vill säga =)

2009-11-24 @ 09:28:58
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0