Demon & angels.



Jag har nu införskaffat lite nya hudprodukter. Innan har jag använt produkter från makeupstore, men jag tyckte inte de fungerade så bra och med tanke på det något höga priset tyckte jag det var dags att testa något annat.

Demon & angels är en hudvårdsserie för ung hud. Produkterna baseras på trollhassel som både återfuktar och torkar ut. Återfuktande och mjukgörande ingredienser ska ge den perfekta balansen för ung hud. Finns att köpa på apoteket.
Jag kunde inte låta bli att köpa några av produkterna i denna serie. Designen på flaskorna är ju bara ett plus. Jag har dock inte testat dem än, jag återkommer kanske med en recenssion senare.

Kommentarer
Postat av: Linnq

Ser fram emot en recenssion! Då vore det skoj att veta vad du har för hudtyp med :)

Vilken prisklass ligger dom i?

2009-10-27 @ 19:26:10
URL: http://metrobloggen.se/87southbound

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0