Veterinärbesök.



Idag har jag & mamma gjort en tripp till Smedjebacken för ett veterinärbesök med lilla Leia. Vi hade tid klockan tio, men det drog ut på tiden så vi kom inte in förän halv elva. Det visade sig att veterinären inte kunde känna någon ögonglob, men hon kunde inte svara på om hon skulle utveckla ett microöga (alltså ett mindre och mer outvecklat öga än normalt). Hur som helst är detta inget hon kommer besväras av i framtiden. Vi fick en salva som vi ska droppa i ögonen morgon och kväll eftersom hon verkar ha fått en inflammation i ögonen. Men annars var hon så frisk och kry så :)

Nu ska jag göra mig i ordning och åka iväg till Kupolen så jag hinner in och hämta ut receptet innan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0