Kicks.

Igår när jag & Katarina kutade runt på Kupolen försökte jag leta efter en ny foundation. Valde att gå in på Kicks och fråga personalen där om råd. Talade om att jag ville ha en väldigt täckande, och som inte är så flytande. Tjejen som hjälpte mig rekommenderade mig då att titta på internet eller på åhlens efter utländska märken. Tummen upp för det !
Annars vet jag ju att det fungerar så att personalen aldrig ska rekommendera något som inte finns i sortiment och det spelar ingen roll om varan är slut eller om de helt enkelt inte har den. De får då rekommendera något annat som egentligen kanske inte passar lika bra. Går du in och vill ha ett puder tex, men färgen du borde ha är slut, så förvänta dig inte att de ska rekommendera den, utan då rekommenderar de med all säkerhet färgen som sitter bredvid. Allt för att kunna sälja.
Så ett stort plus till Kicks och personalen där som alltid hjälper sina kunder på bästa sätt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0