Reklam-plåtning.



Gårdagens plåtning gick jättebra. Jag var supernöjd med sminket ! Och det tror jag vi alla i gruppen var :)
Det var en reklam-plåtning och jag gjorde reklam för smycken. Sminket gick i grönt & turkost. Riktigt våriga makeuper blev det för oss alla.

Fick tydligen lön igår, 1600 :- var vad jag fick ut ! Mindre trevligt. Har inte råd att betala hyran till Kalle ens en gång, så det får väl han lov att göra denna månad :(
Hade behövt massa nya kläder eftersom alla de som jag har är alldeles för tajta ! Har inga byxor, har i stort sett vuxit fast i mina få tajts som jag har nu. Behöver saker till skolan. Vill kunna leva. Men jag antar att det är slut på det nu. Får inte en krona nästa månad.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Tänk om man bara hade DET problemet... Du och Sandra skulle ju kunna jobba en dag som personliga stylister åt mig och hjälpa mig med kläder inför en fotografering... Sandra kan intyga hur mycket kläder jag fått hem med posten som sedan inte passat... Största problemet är att jag aldrig kommer ut och provar kläder i butik... En RIKTIG stylist/shoppingcoach kostar j-vligt mycket, men ni 2 kanske kan göra det lite billigare?

2010-03-06 @ 15:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0