My beautiful friend...



Igår kom en av mina äldsta & bästa vänner hit. Hon har funnits i mitt liv så länge jag kan minnas och har varit en av mina närmaste ända sen vi lärde känna varandra för kanske 20 år sedan. Nu bor vi ett par timmars bilfärd ifrån varandra och träffas inte allt för ofta, men när vi ses är allting precis som vanligt, precis som det ska vara ! Nu när hon är här får man ta vara på tiden och det blir mycket skratt och flumm. Lite energi-påfyllning inför julen & den stressande månad som kommer nu :) Denna människa ger mig så mycket energi så man önskar att vi bodde lite närmre, så man bara kunde springa över när man har tråkigt eller vill ha någon att umgås med, så som vi alltid gjorde när vi var små ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0