Eget badsalt.




Förmiddagen har jag tillbringat till att göra eget badsalt.
Jag gjorde i flera olika färger och varvade det sen i en glasburk
som jag dekorerade med filtband.

Vid lunch ringde de från mitt gamla jobb
och frågade om jag kunde jobba på eftermiddagen.
I morse ringde de oxå från den andra förskolan
och frågade om jag kunde jobba imorgon,
så jag fick tacka ja till ett förmiddagspass
eftersom jag ska till fritids på eftermiddagen.

Nu ska jag ta och göra lite nytta,
vad nu det är det visar sig,
om det blir pyssel, matlagning eller städa lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

var köper du allt pyssel tänkte pyssal lite med ellen men har så dålig fantasi ..du kanske har några tips du som jobbar på dagis å så ..kram elin

2008-12-09 @ 13:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0