Makeup-tips.

Från och med idag bloggar jag hos gratismakeup.se. Det är jag och ett par medlemmar till som ska driva bloggen och komma med tips och idéer på makeup, hudvårdprodukter osv.

Nu funderar jag bara på hur jag ska skilja bloggarna åt. Min egna blogg har ju den senaste tiden blivit något utav en makeup-blogg, vill ni ha ännu mer tips och idéer här eller vill ni bli medlemmar på gratismakeup.se och kunna läsa både mina och de två bloggerskornas tips och idéer ?

Btw med tanke på hur många läsare jag har haft idag så vore det roligt med lite kommentarer. Jag kan bara räkna ut en handfull som jag vet säkert läser min blogg, vilka är ni andra ? :)


Kommentarer
Postat av: daniela

fin blogg du har ... och väldigt snyggt sminkat.

kramar

2009-08-06 @ 11:51:48
URL: http://impasses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0