2 dagar kvar till julafton.



Godmorgon allihopa. Jag har nyss vaknat, och man kan ju säga att jag undrar om jag ens har vaknat riktigt, det känns inte så :) Jag brukar aldrig gå upp senare än kl 9, men idag lyxade jag till det lite och sov en timme extra. Hela dagen idag ska jag fixa med alla julklappar. Jag har en hel del kvar att göra. Det ska bli så skönt sen när julafton kommer och man äntligen kan slappna av. Jag var hos Linda igår och julbakade det sista i alla fall, så nu får det duga med sånt. Det var en rolig stund kan jag säga. Alexander ville såklart vara med och baka, så han var med mig och rörde lite i kastrullen medans Linda var och grejade med Anton osv, men till slut ställde jag honom framför diskhon i stället och ni kan ju säkert gissa vad det slutade med. Grabben tokdrack varmt vatten med diskmedel i och hällde hälften på golvet :) Alltid lika trevligt att se hur de små liven kan glädjas :) Det var skönt att få lite sällskap i alla fall, finns det något tråkigare än att stå i köket och baka för sig själv utan att ha någon att prata med ? :) Jag är nog ganska social av mig. Jag gillar inte alls att vara ensam. Säger alltid till Kalle "kom och håll mig sällis" ;P Och han undrar såklart alltid varför han inte kan sitta vid datorn eller spela tv-spel i stället, "nej, för jag har ingen att prata med då" :). Jag är nog lite av en pratkvarn när det kommer till människor jag känner. Nej, nu ska jag ta och sätta igång här hemma ! Ha en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej god jul å gott nytt år , hoppas klänningen kommer till användning , hälsa bror min kram elin david å ellen

2009-12-23 @ 09:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0