Fredagskväll.

Vad skönt det var att få bara rå om sig själv lite. I flera timmar har jag bara fixat och trixat med det jag velat göra utan stress och tidspress. Ansiktsmasken vet jag inte vad den gav för resultat, förutom att jag blev väldigt len.
Jag har på mig min nya klänning också. Jag gillar färgerna, svart och vit. Jag är mycket för svart och vit tillsammans. Jag har målat naglarna också, svart. Det var länge sen jag hade det, nu känner jag mig nästan som den Erica jag var för något år sedan. Fast dock en gladare version :)

Nu har jag föresten beställt alla hjärtans dag-presenten till Kalle. Det visar sig hur det blir när den kommer, men jag tror det kommer bli jättebra :)

Om en stund ska jag börja med köttfärs så ska jag och Kalle äta tacos när han kommer hem, ovanligt va ? Någon som vet någon bra film vi kan se ?


Kommentarer
Postat av: linda

en ur snygg klänning.Jag kan nästan lova att ni får ett barn innan oss å ni hinner absolut flytta till hus å gifta er innan vi. så jävla skit är det här.

2009-01-31 @ 13:11:14
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Jonnis

fin klänning

2009-02-02 @ 12:23:45
URL: http://kommer inom kort. :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0