Funderingar.

Denna helg och vecka har det varit mycket funderingar hit och dit. Mycket tårar och mycket oro och mycket av allting. Och det finns en person som verkligen ställt upp och lyssnat och funnits där, det betyder mycket ♥ (du vet vem du är)

Idag har Katarina varit här och vi har bakat chokladbollar, pysslat och sett på film. Jag gjorde en lykta som jag ska ha rökelser i. Dekorerade ett glas med små hjärtan och glitter och fyllde det med dekorationssand och lite fina röda kulor och stack sedan ner rökelserna där i. Så nu luktar det gott här inne till och med efter att ha gjort ren kattlådan.


(P.s: Till er som kommenterat och frågat om jag är gravid. Nej, jag är inte gravid ! Så nu vet ni det :))

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad du är duktig att pyssla verkligen , hoppas allt e bra med er och vinet var jätte gott verkligen å lätt drucket tack..elin

2009-01-21 @ 09:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0