Lever ut min konstnärliga sida i album.

Jag är inne i någon period nu då jag verkligen tycker att det är roligt med makeup, olika färger på ögonskuggor, makeup som sticker ut lite i sina färger osv. Jag skulle verkligen vilja gå den där makeup-utbildningen, men med trettiofemtusen kronor utan studiestöd och ingen jobbgaranti så känns det inte så lockande ekonomimässigt. Vi får se vilket håll jag dras åt om några månader. Men en sak är då säker, jag är väldigt kreativ av mig, jag älskar skapande i alla dess former - rita & skissa, måla med akvarell, klippa & klistra, dekoration, makeup & smink. Och det är något av det jag skulle vilja arbeta med och leva på. Men jag är tveksam på om det går. Det skulle vara himmelriket för mig att få göra något som jag verkligen älskar och samtidigt kunna leva på det. Just nu lever jag ut min kreativa sida inom makeup och blev lite inspirerad i en blogg för några dagar sedan. Kan jag inte göra det jag vill göra för att min ekonomi inte tillåter så får jag väl leva ut det på annat vis. Jag håller på med ett album, där jag tänker samla alla makeup-tips, hår-tips osv. I stället för att kasta mina gamla tidningar klipper jag ut det jag vill ha kvar och gör ett eget album av det.



Såhär ser omslaget på mitt album ut. Dekorerat av mig såklart :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe nej tydligen inte men de är något ja lär mig nu iaf att de misstaget ska man inte gö om:) du är påhittig du gumman:)ses imorn. massor av kramar

2009-07-28 @ 17:06:41
URL: http://ninascribb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0