Aco Spottless Blemish Treating Moisturiser.




Nu väntar snart sängen, men först måste jag bara tipsa om Aco Spottless Blemish Treating Moisturiser. Jag hade vägarna förbi på apoteket förra veckan och var bara tvungen att testa den. Aco Spottless är en ny serie som behandlar oren hy. Belmish Treating Moisturiser både återfuktar och behandlar. Den fettfria gelen innehåller salicylsyra, som ska vara bra speciellt för de som har problem med finnar (usch, jag hatar det ordet ! Det tar verkligen emot att skriva det).
Jag har nu använt den i några dagar och tycker att den fungerar ganska bra. Smörjer man in sig på kvällen ser man skillnad på morgonen när man vaknar. Jag minns tyvärr inte vad den kostar, inte över 60 :- i alla fall. Men ett hett tips till er som provat allt, kanske denna gör underverk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0