Dagens makeup.



Jag hade väldigt bråttom i morse eftersom jag skulle iväg och fika med A-c för första gången på flera månader. Så det fick bli en snabb makeup med eyeliner, lite highlighter, ljusrosa skugga från oriflame, rouge och mascara. På läpparna har jag läppstiftet Pink baby doll från Nivea color passion.

Trevligt var det att fika med A-c. Hon kan verkligen ge mig tankeställare ibland, det gjorde hon förra gången också och det är jag tacksam för ! Nu blir det till att satsa på det jag verkligen, verkligen vill göra.

Kommentarer
Postat av: Gustav

haha det känns som att det inte är så svårt om jag säger så.. ingen kommer ju fatta vem ajg är! haha

2009-10-31 @ 19:00:16
URL: http://gustaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0