Kan inte denna dag bara ta slut ?!

Idag är en riktigt dålig dag. Jag kan faktiskt inte minnas när jag sist hade en sån här dålig dag sist... Inte för att själva dagen i sig har varit så dålig egentligen, är nog mest bara jag som mått dåligt. Jag vet inte riktigt varför, men jag känner mig sjukt stressad och onöjd med mig själv. Kände att det var något fel redan igår, men kunde inte sätta fingret på vad det var. Trodde att det skulle ha gett med sig till idag, men i stället känns det bara värre. Känner mig förvirrad och helt borta i skallen. Jag behöver ny energi, men jag vet inte var jag ska hitta den nånstans !

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är inte lätt nu :( Men skolan kommer vi alla fixa, det vet jag! Vi får stötta varandra:) Kramar om

2010-02-18 @ 16:34:00
URL: http://sandradaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0