När huvudet inte riktigt hänger med.



Jag har suttit hela eftermiddagen och skrivit, skrivit och skrivit. Klippt och klistrat. Har renskrivit alla anteckningar som ska in på Torsdag, gjort läxan och nu sitter jag och försöker skriva ner mina mål. Vad har jag för mål ? Att lyckas såklart. Det är svårt att skriva ner på papper och sätta ord på allt... Huvudet hänger inte riktigt med. Fast det känns som att jag har fått så mycket gjort, så känns det som att jag har glömt något. Frågan är bara vad ? Om det nu ens är något överhuvudtaget. Den känslan kanske bara infinner sig för att jag känner mig lite stressad över allt som händer just nu. Det är så mycket nytt på en gång, och allt är så intensivt.
Vi har btw fått in ett praktikjobb redan i helgen. En modevisning med tema brudmakeup. Det ska vara här utanför Falun någonstans har jag för mig, så det blir riktigt roligt om vi får åka.

Nu ska jag plocka ihop röran här på bordet och sen försöka varva ner lite. Ha en bra kväll !

Kommentarer
Postat av: Inga

Ska ni till Haganäs?? Jag o kattis ska dit på Söndag för Modevisning "bröllopsmässan", vi kanske syns där ;)

2010-01-26 @ 20:29:27
Postat av: Sandra

Känner precis som du, det är så himla mycket just nu.. jag har suttit flera timmar med allt. Nu måste jag sova så jag orkar få in allt nytt vi kommer lära oss imorgon!:O Sov så gott o ses imorgon :)

2010-01-26 @ 20:59:47
URL: http://sandradaahl.blogg.se/
Postat av: Matilda

Du har en award på min blogg att hämta! :)

2010-01-27 @ 15:05:26
URL: http://sminkladan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0