Hemma från plåtningen.



Dagens plåtning gick snabbt och behagligt. Jag är ganska nöjd med makeupen jag gjorde, även om det blev lite ändringar sent igår kväll. Hade förberett en orange makeup med en perfekt mun, men så sms:ade Jocke och skrev att det blivit ett klädbyte så det behövdes tänkas om. Då fick det bli en grön makeup i stället.
Jag har insett att jag oftast sminkar som bäst när det väl gäller i alla fall. Mina provsminknar brukar jag vara sådär halvnöjd med, för att sen bli mer nöjd med makeupen när det väl är.

Det ska bli roligt att se hur bilderna blev sen ! Tur att Jocke brukar vara ganska snabb med bilderna så man slipper vänta så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0