Dagens makeup - sunkissed.



Jag fick lite färg igår när jag låg ute och solade under förmiddagen, plus att jag färgade ögonbrynen och fransarna igår. Så i morse när jag vaknade kände jag mig sådär lagom sommar-fräsch. Det fick bli en enkel makeup i solbruna färger och ett ljust läppglans. Så skönt när man inte behöver göra så mycket för att känna sig fräsch. Jag kommer definitivt fortsätta färga mina fransar och bryn. Mina ögonbryn är så ljusa annars så de ser mest konstiga ut om jag inte fyller i dem. Nu behöver jag bara fylla i några luckor. Jag har legat på latsidan och inte färgat dem på flera månader, men nu när jag såg skillnaden i morse kommer jag nog inte låta det hända igen :)

Ska snart iväg och jobba. Långpass idag. Slutar tio över åtta. Trivs som fisken i vattnet, så nu vet jag precis vad jag ska söka för jobb till hösten ! :D
Mormor har varit så snäll och köpt nya skor till mig också. Har jag inte världens bästa mormor ? :) Det ska bli spännande att se hur de ser ut sen. De skulle komma om en vecka. Det är sånna där som ska vara bra för ryggen, men det skulle vara kilklack. Så det låter ju bra i alla fall :) Tack underbara mormor ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0