Hur ska man hinna med allt ?

Det har jag frågat mig de senaste dagarna. Som ni märkt så är jag ju ganska oaktiv här på bloggen, jämfört med hur jag brukar vara. Jag har fullt upp med jobb och åker från det ena till det andra så jag hinner knappt vara hemma. Idag blir det plåtning i alla fall ! Någonstans mitt i all kaos och tidspress lyckades jag trycka in något jag tycker är roligt ! :) Söta Ida ska vara modell och temat är somrigt och romantiskt. Det blev lite spontant, eftersom vi egentligen skulle ha plåtat med Maria idag men hon fick förhinder. Och eftersom både jag & Matilda var så sugna på att plåta så bestämde vi oss för att göra något annat i stället. Så idag går vi lite på känsla och vi får se var det slutar. Jag kan ju vara lite spontan ibland och bara låta kreativiteten ta tag i mig. Men jag ska försöka låta bli idag eftersom jag vill ha lite mer naturligt vackra bilder. Passar Ida utmärkt med det temat eftersom hon är så naturligt söt, så det blir nog hur bra som helst. Kommer förhoppningsvis några backstagebilder ikväll också, så håll utkik om ni är nyfikna ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0