Isolerad från omvärlden.



Idag har det tydligen varit väldigt fint väder, har jag hört. Vad vet jag, jag har jobbat hela dagen. 11-20.10. Jag är helt slut. Det här är ingen bra vecka. Ni vet den där veckan som vi kvinnligt folk har en gång i månaden som gör att man (i alla fall jag) blir väldigt känslig. Plus att jag bokstavligt talat jobbar häcken av mig just nu. Något har hänt med min rygg också. Böjde mig ner i lördags när jag skulle hänga tvätten och då låste sig ryggen på något vis, så sen dess har jag haft ont. Idag känner jag mig mest trött i ryggen. Ungefär som att musklerna försvunnit och kroppen får kämpa för att orka hålla sig uppe. Visserligen har jag stått hela dagen. Det är nog det som är jobbigast med det jobbet jag har, att man aldrig får sitta. Och arbetstiderna. Jag är oftast väldigt trött när klockan börjar närma sig efter fem. Jag måste hitta något bot på det.
Imorgon ska jag luncha med Fredrika i alla fall, så det kanske ger mig lite extra energi att orka med resten av dagen. Vi har inte träffats sen vi slutade skolan, så det ska bli roligt att ses igen.

Jobbar hela helgen. Och hela nästa vecka. Jag får räkna ner till midsommar, för då är jag ledig 2 dagar i alla fall. Som ni hör så rullar det på ganska bra här, så om jag är oaktiv i bloggen så vet ni varför. Har heller inte så mycket att skriva för tillfället, det händer inte så mycket förutom att jag flänger mellan alla olika jobb. Jag försöker se det som en lösning för mig att kunna betala av mitt lån lite snabbare, men vissa dagar är det tufft. Även om jag trivs alldeles utmärkt på de jobben jag har. Jag har det bästa av två världar. De underbara barnen, och sminket.

Nu ska jag gå och lägga mig. Nya krafter till morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

Du är bra du gumman!!

Tänk på din kropp bara.Vill inte att du går och blir sjuk allt för länge!

Japp botemedel mot trötthet borde FINNAS!!

puss

2010-06-18 @ 00:38:29
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0