Dagens makeup.



Ska snart sticka iväg och jobba ! Jag börjar känna mig motiverad på jobbet nu. Vi håller just nu på med en tävling där vi kan vinna en viss produkt, inte för att jag har någon användning av den, men det är alltid kul att vinna. Det är 2 dagar kvar och sist jag var där låg vi under, vi får se om vi hinner jobba upp det.

Hur som helst, idag kör jag på skimmerskuggor i olika beige-bruna toner. Mineralbas och mineralrouge från Bare minerals. Tycker färgen på rougen är så fin ! På läpparna har jag ett läppglans från Oriflame blandat med Buxom från Bare minerals. Oj, det märks verkligen att jag fastnat för ett visst märke. Igår beställde jag hem ett nytt Buxom-gloss också, ni som inte har testat det, gör det ! Det finns att prova i bla Kicks-butikerna. De är helt underbara !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0