I valet och kvalet...



Godmorgon. Idag är en sån där dag som jag tänker pyssla om mig själv lite extra. Jag känner att det behövs. Så nu sitter jag med en ansiktsmask från Formula på. Det är en djuprengörande mask som passar från blandhy till fet hy. Den jag har köpt kommer i en rosa "påse" för 20 :- på Kicks. De andra maskerna i Formula-serien finns att köpa på tub också, men inte denna. Inte än i alla fall, det återstår att se om den kommer in. Den luktar helt underbart i alla fall, en fräsch doft av jordgubb !

Igår ringde de från ett jobb jag sökte för ett tag sen i Göteborg, och jag fick det. Var dock tvungen att tacka nej med tanke på hur läget ser ut för tillfället. Det var ingen heltidstjänst och att ge upp en fast tjänst jag har här och bara flytta känns lite osäkert för mig. Det var synd att det inte var pendel-avstånd så jag hade kunnat kombinera. På jobbet i Göteborg hade jag fått sminka, vilket är ju faktiskt det jag vill göra. Men jag trivs på jobbet jag har nu också, så det är ett dilemma. Jag skulle ringa efter sommaren får se om det finns bättre möjligheter då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0