Man glömmer lätt hur det var...



Jag hade nästan glömt bort känslan av att rita. Att bara sitta och pillra med pennan och låta det utvecklas till vad man nu kommer på efter vägen. Jag har inte ritat på jättelänge. Inte riktigt i alla fall. Det kanske har blivit nån snabb bild lite då och då, men förut ritade jag varje dag. Det är säkert över ett år sedan sist. Nu kände jag att det var dags och tog fram papper och penna och satte mig i sovrummet. Slog på datorn och satte på lite lugn musik. Jag visste inte vad jag skulle rita, jag tänkte bara kludda lite för att få lite idéer. Men när jag satte mig i sängen fick jag lite inspiration av vårat blommiga täcke, så det började med en ros och sen blev det lite till därifrån.
Mamma ville att jag skulle rita ett motiv till henne till hennes tatuering. Har ritat några sen tidigare men har inte varit nöjd, men denna känner jag mig faktiskt till freds med ;) Så här har du mamma ! ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefin! Tack älskade du! Kram <3

2011-08-14 @ 22:33:41
Postat av: linda - en vimsig mamma

vad fint!! jag jobbar fredag och lördag =) kram

2011-08-16 @ 01:07:22
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0