Lagomt är bäst ?



Såhär ser vårens makeup ut hos Jill Stuart Beauty. Lagomt är bäst verkar inte vara mottot i retuchen av denna bild. Vad tycker ni om bilden ? Varje gång jag råkar trilla över denna bild så slås jag av samma tanke. Maken ska bestå av naturlig & frisk hy med mycket glans på läpparna. Och ja, det kan man ju säga att de verkligen lyckats få fram i bilden, men ser det naturligt och äkta ut ? Knappast ! Herre gud, vad har de gjort med läpparna ? För mig blir läpparna ett enda stort störelse-moment i bilden och jag kan inte på något vis undgå att tycka att denna bild hade varit en mycket bättre reklam om de inte kört retuch all over. Lagomt är bäst ? Tydligen inte i detta fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0