Dagens makeup - when i come home, they'll be damn proud of me.



Idag är det lila som gäller - lila naglar, lila makeup med lite sotat. Ska snart åka till jobbet och idag är det sminkning för Pralin som gäller. Ska bli skönt när det är överstökat faktiskt. Samtidigt som det ska bli roligt är jag lite nervös. Men det går nog bra. Jag vet inte varför jag är nervös egentligen, jag har ju sminkat till massor av plåtningar, bröllop osv. Det här är ju inge annorlunda egentligen.
Ska ta och packa träningskläder innan jag åker oxå. Vet inte om jag borde träna egentligen, har blivit förkyld och mått lite halvkasst de senaste dagarna utan att jag vet riktigt varför. Men det får bli ett lugnt träningspass ikväll.

Nu ska jag göra mig i ordning. Vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0