If you love someone, tell them, show them.



Åter igen lite lek med kameran. Jag har funderat över hur jag skulle få fram budskapet i dessa bilder och hade så mycket att få ut, men nu när jag sitter här tar det stopp. Budskapet i bilderna ligger i alla fall i att man ska ta hand om de som står en nära & hålla dom hårt nära hjärtat. Visa dem som betyder något hur mycket de betyder och tala om det för dom. Om du inte talar om det för dem, så visa det på ditt egna lilla sätt. Jag har två personer i mitt liv som har hållt mig under armarna ända sedan jag föddes, och det är mamma & pappa. Jag har drömt mardrömmar om hur någon av dem går bort och har vaknat och undrat hur jag skulle kunna leva då. Alltid när något är fel eller jag mår dåligt är det alltid till dom jag ringer. Jag kan prata med dem om vad som helst och de känner mig innan och utan. De är en stor del av mig helt enkelt och utan dom skulle jag känna mig så otroligt ensam. Vad jag försöker säga är att ta vara på tiden med de som står er nära och visa dem hur mycket ni älskar dem, varje dag ! ♥

Kommentarer
Postat av: linda - en vimsig mamma

ja han kan han =) kram

2011-11-15 @ 10:11:55
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0