A new beginning, a new start.



Nu tar vi nya tag ! Igår bestämde jag mig för att det fick vara nog och att det är dags för lite förändring i denna gråa & trista vardag. Sprang in på hälsokost och köpte tabletter, så nu får vi hoppas att jag får må lite bättre framöver. Ska ta mig upp i tid på morgonen så jag hinner med att göra lite nytta medans jag fortfarande har energin kvar, för efter jobbet orkar jag ingenting. Upp i tid på morgonen, äta frukost i lugn och ro och hinna göra matlåda. Varken jag eller min kropp har mått så bra den senaste tiden och kroppen börjar nog, med tanke på all magkatarr jag har haft de senaste månadera, att säga ifrån. Provivan står fint i kylen och nu ska även matvanorna ändras sakta men säkert.
Och medans vi ändå är igång så varför inte ta tag i det som sitter på utsidan på en gång. Det fick bli en spontan hårfärgning igår kväll, åter igen till rött ! :) Nu känner jag mig som en människa igen :)

Och nu är jag ledig tre dagar i sträck ! Det händer typ aldrig, så nu ska vi ta vara på varje minut. Jag hoppas att mina lediga dagar bjuder på lite trevligheter i alla fall, men jag har inget planerat så vi får väl se :)

Kommentarer
Postat av: linda - en vimsig mamma

å vda skönt, jag måste börja nu jag med!! om du vill träffas nu när du är ledig så hämtar jag barnen på dagiset kl. 16.00 torsdag & fredag!! kram

2011-10-19 @ 21:07:55
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0