I hate to turn up out of the blue, uninvited...



Nu har jag inte uppdaterat här på hur länge som helst, men det finns helt enkelt inte så mycket att skriva. Det händer inte så mycket i mitt liv för tillfället. Jag jobbar och det är i stort sett det jag gör. Man blir sjukt trött denna årstid, då det känns som att det är mörkt dygnet runt och som att du borde ligga i sängen när klockan är sju. Inte nog med att jag är äckligt trött så har jag fått magkatarr igen, inte ett dugg förvånande. Det börjar bli en del av mig nu. Jag börjar bli van vid detta ständiga problem att så fort jag blir lite stressad eller är lite nedstämd så ska jag till råga på det ha ont i magen också. Plus att man är kvinna och ska stå ut med den där veckan 1 gång i månaden också. För mig är det inte det som är själva problemet, utan det är veckan innan. Lagom pms där jag tycker synd om mig själv och alla runt omkring som måste stå ut med mig. Inte för att jag blir arg och sur som de flesta blir, utan för att jag mår så fruktansvärt dåligt psykiskt och kan bryta ihop och börja gråta för ingenting. Om du någon gång har känt att livet knappt är värt att leva så förstår du kanske hur jag känner denna vecka i månaden. Överdrivet kan vissa tycka, men de som går igenom det själva förstår nog hur jag menar och hur jobbigt det är när man knappt vet in eller ut, när man knappt vet om känslorna man känner är på riktigt eller om det bara hör perioden till.

Har fått flera klagomål den senaste tiden om att jag uppdaterar bloggen för sällan, men jag har helt enkelt inget att skriva om. Som sagt händer det inte så mycket i mitt liv för tillfället, det står still ! Så ni får stå ut med att jag uppdaterar sällan helt enkelt :)
Nu ska jag bänka mig framför tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0