What friends are for...



Nu är vi inne på andra lediga dagen, gaah ledigheten är snart slut igen. Gårdagen gick ju fruktansvärt fort ! Vaknade klockan åtta och åkte raka vägen ut till stallet och fördrev 3 timmar där, gosade med hästarna i hagen, mockade och tog en ridtur på en pigg och lite nojig häst ;) Sen åkte jag hem och gjorde mig i ordning och drog iväg till Kupolen och mötte upp Katarina. Vad skulle jag göra utan dig ? Underbara du ♥
På kvällen åkte jag & K och köpte mat och sen satte vi oss i sängen och spelade Uno och Phase 10, det var mysigt att göra något vi inte brukar göra :)
Och idag ska vi åka till Ikea och Gävle och köpa lite julklappar och bara komma ifrån Borlänge ett tag. Om min kära sambo nu kan ta och pallra sig hem från gymmet någon gång. Nej, han är ju inte stans snabbaste precis, men jag älskar honom ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0