Tjugonioende september.



Idag är jag ledig.
Det känns som att man aldrig är det nu för tiden. Det är alltid något som ska göras, man får aldrig bara slappna av och göra något som är roligt. Men vad spelar det för roll egentligen ? (Ja, det här kommer bli ett gnäll-inlägg !) Det är inte precis så att någon har tid att umgås i alla fall, så det spelar väl inte så stor roll om jag är ledig. Inte ens min egen sambo har tid att umgås. Vännerna sitter ihop med sina pojkvänner/familjer och de som inte gör det bor inte ens här. Vill man prata med någon får man helt enkelt ringa mamma och terra henne med alla bekymmer eller prata med sig själv. Ja, jag är en väldigt social person och jag hatar att vara ensam ! Ännu mer hatar jag att inte ha någon att prata med. Men det är väl bara att inse att mitt liv står still, samtidigt som det bara flyter på och rinner mig mellan fingrarna. Frågan är bara vad man ska göra åt det ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0