Det är vår !



Vilken bra dag det här är ! Jag vaknade klockan tio, och så länge har inte jag sovit på jag vet inte hur länge. Brukar vakna runt halv åtta tiden annars. Sen har jag tillbringat förmiddagen ute på balkongen med senaste Cosmopolitan och bara njutit av solen. Jag hade nästan glömt bort hur lycklig man kan bli av lite fint väder och att bara ta det lugnt. Kunde till och med sitta i bara underkläderna, kanske har jag fått lite färg nu då...om jag har tur ;)

Nu ska jag städa lite här hemma, sen ta en dusch och sen kommer K hem och hämtar mig så ska vi åka och hämta våra ringar. Spännande ! Hoppas de är fina och att de passar i storleken :)

Ikväll kommer Lisa och det blir filmkväll. Alltid lika trevligt att umgås med tjejkompisarna.
Ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0