It's finally over now...



Nu är äntligen alla prover klara ! Gissa om det känns skönt. Bara obehagliga prover. Blodprover, magprover, cellprov. Nu hoppas vi att jag inte behöver göra något mer.
Fick svar på blodproverna igår och det såg bra ut. Mamma har beställt nå hälsokost-tabletter åt mig, får se om det hjälper mot tröttheten. Men sen måste jag väl försöka ta mig ut i friska luften lite mer.

Idag blir det jobb 4 timmar. Och sen ska jag köpa P&L biljett. Jag är inte helt hundra på att jag vill/ska gå än. Vore roligare om tjejkompisarna också skulle gå. Men ångrar jag mig sen så lär det väl inte vara allt för svårt att sälja den ;) Men jag lär då och andra sidan inte palla sitta hemma under den veckan heller.

Nu ska jag göra mig i ordning, ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: linda - en vimsig mamma

har du inga vänner som ksa gå i år? kram

2012-03-10 @ 00:05:44
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: Louise

Du kommer inte ångra dig att du köpt biljett fast dyrt var det ju :S Synd att dina tjejkompisar inte ska gå, men å andra sidan så kommer ju hela Borlänge gå så du lä ju träffa folk du känner ;)

2012-03-10 @ 13:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0