True love never dies ♥



Efter 5 år tillsammans har vi nu beslutat att ta oss till nästa steg. Enligt gammal tradition är det ju mannen som ska ta tag i saken och fria, men var fjärde år när det är skottår får även kvinnan göra det. Så jag tog tillfället i akt och frågade Kalle om han ville dela livet med mig. Inte för att jag är så överdrivet traditionell av mig. Jag tycker nog att kvinnan kan få fria vilken tid som helst på året :) Men av någon anledning så kändes det lite extra fint att göra det just denna dag.
Vi bryter däremot traditionen om att gifta oss det kommande året. Vi vill båda ha ett riktigt fint bröllop och en bröllopsresa vi aldrig kan glömma. Därför väljer vi att vänta. Vi skjuter det på framtiden och har ingen brådska. Att gifta sig är något man bara ska göra en gång i livet och det är värt att väntas på ! Jag har väl en inre önskan om att det ska ske innan man blir allt för gammal i alla fall, man vill ju vara ung & fräsch och snygg i bröllopsklänningen ;)
Behöver jag ens tala om hur glad jag är nu ? Det känns som att jag har väntat på detta i evigheter. Äntligen ! :)

Kalle, jag älskar dig nu och för alltid ! ♥♥♥ Och har gjort det ända sen jag lärde känna dig för en herrans massa år sedan ;)


Kommentarer
Postat av: linda - en vimsig mamma

tack! jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är för eran skull! kram

2012-03-03 @ 23:09:18
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0