Jag ger upp.



Idag har det storstädas mestadels hela dagen.
Så nu är det rent och fint här.
Har möblerat om i hyllor osv
för att få allt att få plats.

Nu på eftermiddagen har jag pysslat lite.
Gjorde färdigt hjärtat som mamma ska ge till Emma och Micke
eftersom de förlovat sig.
Och sen dekorerade jag i den nya ljuslyktan jag fick av mamma i julklapp.

Suck, någon ny och fin nyårsklänning kan jag nog bara ta och glömma i alla fall.
Att shoppa själv är inget jag är sådär speciellt sugen på,
och det är ingen som har tid att följa med.
Tråkigt att det aldrig är någon som har tid, gah !
Nyår känns inte lika kul utan en snygg outfit att sätta på sig.
Men jaja, nu ska vi åka och handla.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fiiin den blev! Du är såå duktig du! Kram

2008-12-28 @ 17:38:33
Postat av: katta

kan vi inte gå på kupolen en sväng på tisdag???=)

2008-12-28 @ 20:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0