Första advent.


(Min adventsljusstake)

Jag är inte så mycket för de här vanliga adventsljusstakarna
med fyra smala ljus i en hållare,
så därför bestämde jag mig för att göra mig egen adventsljusstake i år.
Med stora ljus, dekorerade med siffror och snöflingor gjorda med ljusdekorpenna.
Och lite mossa och röda små "kulor".

Och idag är det första advent och adventsljusstakens första ljus har fått lysa för i år.
Egentligen skulle vi ha första adventsmys med tet jag fick av Lovena igår
och lussebullar,
men vi har nyss ätit så nu är man ganska mätt.
Det kanske blir senare i stället.
Om inte är det inte hela världen att missa en lussebulle.
Det hinns nog med i år i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: linda

den blev ju skit snygg. tänk om jag åxå kunde hitta på sånna där fina saker.

2008-11-30 @ 20:41:00
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: linda

ja vi vill gärna hitta på nått!!!

2008-11-30 @ 20:45:29
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: katta

den blev faktiskt jätte fin :D du kan komma hit och pynta tycker jag haha =P

2008-12-01 @ 11:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0