Jag älskar dig för att...



Idag fyller baby år,
så jag gjorde frukost på säng
med pannkakor, baguetter i ugn med köttbullar som han ville ha,
ost och kex, vindruvor och melon och lite annat.
I present fick han en vetekudde, massageolja, drinkmix och en tavla
och lite annat.
Sen fick han albumet som jag har hållt på med ett tag nu.
Lite text blandat med bilder på oss.
En sida med "Jag älskar dig för att..." som rubrik
och sen en massa anledningar.
En sida med "Som gjorda för varandra redan som små" och massa bilder på oss som små.
En sida med "Jag älskar dig för att du var så söt när du var liten"
och bilder på honom när han var liten,
på motsvarande sida står det "och för att du är så söt nu när du är stor"
och bilder på han från nu.
Ja, det fanns lite allt möjligt i albumet.

Nu ska jag göra mig i ordning
för snart kommer hans pappa, syster och systerdotter.

Grattis baby ! Jag älskar dig !

Kommentarer
Postat av: K

Love you <3

2008-11-15 @ 12:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0