Penselförvaring.


(Penselburk gjord nyss)

Ja, vilken idiot som sitter och pysslar med sånt där mitt i natten
tänker ni nu.
Men annat folk sitter vid datorn mitt i natten
eller kollar på tv,
så varför skulle inte jag kunna göra andra saker
som jag tycker är kul ?

När jag var hem till mamma idag
fick jag en massa pysselsaker av henne.
(Tack mamma)
Den här penselburken här uppe är faktiskt gjord av en gammal tvix-burk/rör
som jag bara har dekorerat.
Och nu står den i hyllan
och väntar på ett nytt skrivbord
där den kan få ta sin plats.

Jag var till Rusta med Katarina tidigare idag.
Köpte en färgburk och sandpapper
och har nu börjat måla om byrån i hallen.
Den kan då inte bli värre än vad den var innan :)

Och ja, jag vet att min blogg inte längre handlar så mycket om mig.
Däremot handlar den om min vardag och mina vardagsintressen just nu.
Att skriva om mig är inget jag sätter högt på listan just nu,
privat och personligt och tankar och känslor och hit och dit
känner jag att det är lika bra jag håller för mig själv just nu.

Nu väntar sängen. Natti natti !

Kommentarer
Postat av: linda

vad fin den blev!!

2008-11-22 @ 09:18:47
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0